Translate

Καλώς ήλθατε...




Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

πλεκτή τσάντα πουγκί, με χειροποίητο κορδόνι



γεια σας φίλες μου....σήμερα θα σας δείξω μια πλεκτή τσάντα πουγκί που έφτιαξα.....για την κόρη μου....
ε!! ναι λοιπόν!!! η Miss Piggy αποφάσισε να ποζάρει αραχτή μέσα ατην καινούργια πλεκτή τσάντα της κόρης μου.....με κοιτάζει απορημένη και με ρωτάει καλά για σένα δεν την έκανες????τι να κάνω της απαντάω.....μάνα είμαι .....και όπως έλεγε η μαμά μου όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις.....

τα τετραγωνα κουμπάκια είναι από ένα διαλυμένο κοκαλάκι για τα μαλλιά της που μου άρεσαν και τα κράτησα....έτσι τώρα τα αξιοποίησα....

το κορδόνι είναι ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ δηλαδή ναι καλά καταλάβατε το έφτιαξα μόνη μου .....ήθελα να είναι εξ ολοκλήρου handmade δηλαδή χειροποίητη τη τσάντα....


το μεσαίο κουμπάκι είναι το κούμπωμα της τσάντας....



ξέρω δεν έβγαλα καλά τις φωτογραφίες.....μαύρο είναι.....κορακί .....ε!!! βάλτε και λίγο την φαντασία σας βρε κορίτσια.....
η πλέξη πανεύκολη και η τσάντα ντυμένη με φοδρίτσα που μας εξυπηρετεί πολύ γιατί εκτός του ότι ολοκληρώνει το αντικείμενο μας δίνει και την δυνατότητα να έχουμε και τσεπούλες θηκούλες, και να μη χάνουμε τα μικροπράγματα που θα βάζουμε μέσα...

9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η τσάντα -πουγκί, με γεια της της μικρής σου!
    Καλώς σε βρίσκω και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη η πλεκτή τσαντούλα της κόρης σου Τζένη μου περιμένουμε κι άλλες με πολλά ανοιξιάτικα χρώματα!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία και με φόδρα!!!!Σε σπαγγί χρώμα θα είναι σούπερ για το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική!!! Μοντέρνα και βολική. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια! Αντε φτιαξε μια και για σενα τωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερη η κορουλα σου ..υπεροχη η τσαντα.. οχι οτι ειμαι ειδικός ..δεν μπορω να πλεξω ουτε μια γραμμη χαχαχα ..αλλα μου αρεσε πολυ.,,κ το χρωμα κ το σχεδιο κ ολα... ειναι με αγαπη φτιαγμενη.... να σε ευχαριστησω παρα πολυ για το πολυ ομορφο σχολιο που αφησες στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααααχχχχ αυτό το "θα γίίίνεις μάάάνα!!" κάποτε το γελούσα που τ άκουγα και το ειρωνευόμουν κιόλας,"σιγά μη γίνω σαν κι εσένα!" έλεγα απο μέσα μου...κι όμως ίδια και χειρότερη έγινα!
    Τελικά περνάει στο DNA μας οι μαμαδίστικες συνήθειες. Δίκιο έχεις Τζενάκι,.αφού άρεσε στο παιδί,καλά έκανες και την παραχώρησες,ευκαιρία να φτιάξεις άλλη
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια ωραίων δημιουργιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάαααααρα πολύ όμορφη έγινε η τσάντα!!! Πέρα απ' αυτό όμως κυρίως μου άρεσε που χρησιμοποίησες και τα κομματάκια από το κοκκαλάκι!!! Γι΄αυτό δεν πετάμε τίποτα! Όλα κάποια στιγμή βρίσκουν το δρόμο τους τελικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...