Translate

Καλώς ήλθατε...




Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

επιτέλους,,,,,




Ξέρω! Κοντεύω να μείνω από τις απουσίες αλλά είχα τόσα τρεξίματα, τόσα πράγματα να κάνω....Θυμήθηκα την Άννα.....Τόσα πράγματα να κάνεις....
Σιγά σιγά ελπίζω να μπω στο ρυθμό μου..... Η αγαπημένη μου ρουτιίνα..
Και ξέρετε αγπημένες μου πόσο μου λείψατε!
Τώρα θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που έφτιαξα και μου άρεσαν , το καλοκαιράκι....




ΧαΧα Χα! εντελώς τρελή! εντελώς ...επίκαιρη! όλες σας ξεκινήσατε τα χριστουγεννιάτικα από ότι βλέπω κι εγώ θα δείχνω καλοκαιρινά!  έχει και αυτό την πλάκα του......

Εδώ βλέπετε ένα ρολόι που ήταν διαφημιστικό, γκρι και ....αρκετά ασχημούτσικο....το έβλεπα και με εκνεύριζε.. Μια μέρα σκέφτηκα πως θα μπορούσα ίσως να του δώσω νέα πνοή.....







Εδώ βλέπετε την σιτόπορτα που επειδή καθυστέρησα να τη βάψω είπ;α πως θα την φτιάξω κάπως αλλιώς.....στην αρχή δεν ήξερα πώς....Μετά όμως μου ήρθε η ιδέα......





 

Ευχαριστώ γλυκό μου παρεάκι....τα ξαναλέμε.............................................







7 σχόλια:

  1. Αργείς να φανείς αλλά έρχεσαι πάντα με όμορφα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως την!!! Που χαθηκες;;;
    Μου αρεσε και το ρολόι και η πόρτα της σιτας!!!!!! Γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γυρισααααααααααααα, μας έλεγες και το Σεπτέμβρη κι έπρεπε να μπει Νοέμβρης να το καταλάβουμε και μάλιστα με καλοκαιρινά.ΑΚόμα με μαγιώ κυκλοφορείς παιδί μουυυυ;;;;Ρίξε κάτι απάνω σου θα πουντιάσεις! Πάντως όχι στο ρολόι και στην πόρτα,αυτά έγιναν κουκλιά έτσω και με καλοκαιρινά!!!
    Φιλάκια και μη χάνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αλλαγές άξιζαν τον κόπο, έγιναν σούπερ!!! {Ειδικά το ρολόι υπέροχο!!!!} Σε βλέπω ορεξάτη για ανανεώσεις και δημιουργίες! Καλή συνέχεια και ... μη χάνεσαι! Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζένη μου βλέπω μας ήρθες ορεξάτη!!!Υπέροχο και το ρολόι και η πόρτα!!!Περιμένουμε κι άλλες δημιουργίες φιλενάδα!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι ετσι απλα τα ασχημα αντικειμενα μεταμορφωνονται σε υπεροχα στολιδια!μπραβο!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτιάχνεις όμορφα πράγματα, άντε τώρα
    να αρχίσουμε τα χριστουγεννιάτικα !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...