Translate

Καλώς ήλθατε...




Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Στεφανία.......κούκλα μου......










Φίλες μου αγαπημένες....
Ήρθε η ώρα να αλλάξω σπίτι.....Θα πάμε στο κτήμα μας για καλοκαίρι....Δίπλα στη θάλασσα....Δεν τολμώ να ονειρευτώ πως θα ξεκουρστώ αλλά πού ξέρεις? επειδή τελευταία η ξεκούραση κι εγώ μαλώσαμε, .......
Θα σας αφήσω γι΄αυτό το καλοκαίρι και θα σας πω "ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ" μαζί με τη Στεφανία....
Η Στεφανία είναι η μικρούλα μου κουκλίτσα , αυτή που με τόση αγάπη δημιούργησα και την κοιτάζω και δεν τη χορταίνω.....Δεν ξέρω τι με έπιασε αλλά τελευταία έχω μεγάλη αγάπη στις κουκλίτσες. Πάντα μου άρεσαν αλλά όταν κατάλαβα πως μπορώ να τις φτιάξω μόνη μου και μάλιστα με ό,τι φόρεμα θέλω, με ό,τι έκφραση θέλω, ξετρελάθηκα......
Πώς σας φαίνεται η Στεφανία μου?
Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό καλοκαίρι με ειρήνη και αγάπη και φυσικά καλές δημιουργίες ψυχοαγχολυτικές και χαλαρωτικές......
Όταν θα έρχομαι Θεσσαλονίκη θα σας ανεβάζω και κάτι,,,,,γιατί έφτιαξα μπόλικα πραγματάκια......
φιλιά πολλά.......






10 σχόλια:

  1. Κόυκλα η κούκλα σου.μου αρέσει πολυ κ ο φιογκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η Στεφανία
    Καλό καλοκαίρι να έχεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα παρω απο την αρχή:
    1. Τελεια η κουκλα!!!!! Και μου αρέσουν οι λεπτομέριες: ο φιόγκος, η δαντελίτσα στο φόρεμα, η πλεξίδα στο μαλλί...
    2. Καλα να περάσεις και να κοιτάξεις να ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ! Επιβάλεται!
    3. Ζηλέυω... θέλω κι εγω να φύγω για το σπίτι δίπλα στη θάλασσα... αλλά ακόμα 6 βδομάδες για την άδεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μείνει άφωνη!!!!!Είναι πραγματικά πανέμορφη η κουκλίτσα σου Τζένη μου!!!!Μου έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τις κούκλες αλλά δεν φανταζόμουν πόσο όμορφες μπορεί να γίνουν!!!Το'χεις φιλενάδα συνέχισε και περιμένουμε κι άλλες πολλές!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τζα! ξαφνιάστηκες φαντάζομαι, έχουμε γίνει μανιακή με το φβ, οπότε το μπλογκ παρατημένο!
    η Στεφανία πολύ κούκλα!! αναμένουμε νέες υπέροχες δημιουργίες
    Ελπίζω να περάσετε τέλεια και να μπορέσεις να ξεκουραστείς!!
    φιλιά καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να ξεκουραστεις οσο μπορεις περισσοτερο και να γυρισεις ανανεωμενη!!!η στεφανια σου ειναι απαιχτη!τι φορεμα, τι μαλλι κοτσιδα γυριστη, φτου, φτου, φτου!
    καλο καλοκαιρι και την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την ερωτεύτηκα την κουκλίτσα σου! Είναι πανέμορφη!!!!! Σου εύχομαι να καταφέρεις να ξεκουραστείς και να μας γυρίσεις ανανεωμένη, με καινούριες δημιουργικές ιδέες, χαρούμενη και χαμογελαστή!!! Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό καλοκαίρι κούκλα μου και καλή ξεκούραση.... με την πανέμορφη Στεφανία παρέα!!!!! Είναι φανταστική!!!!
    Ραντεβού τον Σεπτέμβρη.....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...