Translate

Καλώς ήλθατε...




Κυριακή 19 Μαΐου 2013

επιτέλους!!!






Γεια σας φίλοι μου...
Λίγο το Πάσχα, λίγο οι γεωπονικές μου και κηπουρικές μου αναζητήσεις, λίγο ο blogger, έχουμε να τα πούμε καιρό.....
Δεν ξέρω τι έχει ο blogger προσωπικά μαζί μου αλλά δε μ΄ αφήνει να ανεβάσω εικόνα, χάνω τις αναρτήσεις πριν προλάβω να τις αποθηκεύσω , έκανα την ίδια ανάρτηση 4 φορές αλλά μουλάρωσε!!!
Τι τον έπιασε?
Μετά κόπων και βασάνων κατάφερα τώρα μόλις (ώρα 3 παρά 25) να ολοκληρώσω μια ανάρτηση που να έχει και εικόνα!
Σας δείχνω το αγαπημένο μου αυγό! είναι σαν χάρτης! μου άρεσε τόσο που είπα αυτό είναι ....αυτό θα κρατήσω....Γιατί ξέρετε κάθε χρόνο το πιο όμορφο αυγό το κρατάω! Μετά το φωτογραφίζω πάνω σε λεπτά ποτηράκια του λικέρ και το βάζω δίπλα στο ....σόι του....με τα υπόλοιπα δηλαδή......Το συγκεκριμένο έγινε με κρεμμυδόφυλλα...
Πώς σας φαίνεται?









7 σχόλια:

  1. Πραγματικά σαν υδρόγειος είναι.Όμως πες μου σε παρακαλώ πως τα κατάφερες να ανεβάσεις φωτογραφία γιατί έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα εδώ και καιρό.Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!Υπέροχο το αυγό σου!Και του χρόνου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενδιαφερον το αυγο!θα μπορουσε καλλιστα να διακοσμησει το σαλονι ολες τις εποχες του χρονου αν ηταν π.χ. ξυλινο!να το κανεις σε ξυλινο με ντεκουπαζ και να μας το δειξεις!!!!!φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως την και χρόνια πολλα!
    Τελειο το αυγό, με υπεροχα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου νάσαι καλά και να βάψεις και άλλα όμορφα αυγά!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου με το καλό.Να είσαι καλά Τζένη μου και να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και οι φωτογραφίες είναι λίγο θολές - φαίνεται πως στη φωτογραφία δεν τόχεις, κάτι σαν εμένα ένα πράμα - το αυγό δείχνει να είναι υπέροχο!!!! Και του χρόνου να είσαι καλά και να αυξήσεις τη συλλογή σου!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...