Translate

Καλώς ήλθατε...




Τρίτη 30 Απριλίου 2013

καλη ανασταση....








Σε όσες και όσους με αγάπησαν και με έκαναν κομμάτι της καθημερινότητάς τους ,
σε όσες έχουν τα ίδια " αρέσει " με εμένα,
σε όσες χαλαρώνουν δημιουργώντας,
σε όσους με αγαπούν , αλλά ειδικά σε όσους με μισούν ,
στους φίλους αλλά πιο πολύ στους εχθρούς μου,
εύχομαι Καλή Ανάσταση....
Συγνώμη ανέτειλε εκ του τάφου, και ας μη ξεχνάμε πως μόνο ο Αδης επικράνθη......
όλοι εμείς πρέπει να χαιρόμαστε, να ελπίζουμε, να ονειρευόμαστε, να ζούμε, να κοιτάζουμε ψηλά, να ζούμε την κάθε μέρα σα να ΄ναι η τελευταία.....
Του Χριστού η αγάπη που πλημμυρίζει την ψυχή μου εύχομαι να γίνει μέρος της ζωής σας.....
Σας ευχαριστώ που με συντροφεύετε......

9 σχόλια:

  1. Είθε η ευχή σου να πιάσει σ όλους μας, να γαληνέψει η ψυχή και να ηρεμήσουν τα πάθη.
    Καλή Ανάσταση Τζενάκι, με Υγεία να βιώσουμε και τούτο το Πάσχα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα καλή μου! Με υγεία , αγάπη και οτι γεμιζει την ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και καλή Ανάσταση.
    Να είσαι και να περνάς καλά και να συνεχίσεις να είσαι .....κομμάτι μας.\
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Ενα ευχαριστώ και σε σένα,
    σου εύχομαι καλή μου Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλή Ανάσταση με την ευλογία Του στο σπιτικό σου Τζενάκι!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι από καρδιάς, η Ανάσταση του Θεανθρώπου να γεμίσει την καρδιά σου με αγάπη και γαλήνη!! Καλό Πάσχα σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι το Αγιο Πάσχα να σου χαρίσει μαγικες στιγμες! ατσαλινη υγεια! αμετρητη ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά Τζένη μου να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η γνώμη σας μετράει...